Velké ceny cestovního ruchu 2013/2014

Velké ceny cestovního ruchu 2013/2014

Posedmé byly v Brně na veletrzích GO & Regiontour 2014 oceněny výjimečné a vysoce kvalitní počiny v oblasti ces-tovního ruchu. Ocenění byla předána v kategoriích Nejlepší jednotná kampaň, Nejlepší turistický portál, Nejlepší turistický produkt, Nejlepší cestovní kancelář, Nejlepší lázeňský a wellness balíček a Nejlepší golfový balíček. Soutěž Velká cena cestovního ruchu 2013/2014 tradičně vyhlásily společnosti Veletrhy Brno a C.O.T. media s cílem přispět ke zkvalitnění nabídky a služeb v cestovním ruchu České republiky.

V pěti kategoriích, které hodnotila odborná porota, splňovalo podmínky zařazení do soutěže 100 přihlášek, o jedna-dvacet více než loni. V šesté kategorii „Nejlepší cestovní kancelář“ hlasovala široká veřejnost online na webových stránkách. Do této poslední kategorie byly stejně jako v minulých ročnících zařazeny všechny cestovní kanceláře půso-bící v domácím a výjezdovém cestovním ruchu v České republice. Do součtu hlasování bylo započítáno 10 368 platných hlasů. Mediálním partnerem kategorie „Nejlepší cestovní kancelář“ se stala společnost Invia.cz, největší tuzemský internetový prodejce zájezdů.

V odborné porotě zasedlo devět hodnotitelů, mezi nimi zástupci Asociace krajů České republiky, České centrály ces-tovního ruchu – CzechTourism, Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, Asociace cestovních kanceláří ČR, Asociace českých cestovních kanceláří a agentur, Svazu léčebných lázní ČR a také zástupci organizátorů soutěže – Veletrhy Brno a vyda-vatelství C.O.T. media.

Kategorie „Nejlepší lázeňský a wellness balíček“

Podruhé v historii soutěže byla speciální kategorie určena pro nabídky lázeňských zařízení se statutem léčebných lázní, a dalších zařízení v lázeňském místě, které kooperují s lázeňským zařízením. Pořadatelé si tím kladli za cíl podpořit tuzemské lázeňství, které se v posledních letech dostalo v důsledku úsporných opatření ministerstva zdravotnictví do opravdu nelehké situace. Porota hodnotila především atraktivnost nabídky, propojení několika služeb či provozovatelů (rozsah a typ wellness a lázeňských služeb), oslovení cílové skupiny, úroveň zpracování nabídky, obchodovatelnost produktu.

1. místo: LÁZNĚ LUHAČOVICE

za lázeňský a wellness balíček Aktivní dovolená v Luhačovicích
Cenu převzal Jiří Dědek, výkonný ředitel Lázně Luhačovice

2. místo: LÉČEBNÉ LÁZNĚ JÁCHYMOV

za lázeňský a wellness balíček Krušné hory aktivně - na kole, na lyžích i pěšky
Cenu převzala Jana Vaňková, obchodní ředitelka Léčebných lázní Jáchymov

3. místo: PRIESSNITZOVY LÉČEBNÉ LÁZNĚ

za lázeňský a wellness balíček Odhalte Priessnitzovo tajemství
Cenu převzal Tomáš Rak, obchodní ředitel Priessnitzových léčebných lázní