Jídelna WolkerStrava je na dětské jídelně Wolker je vydávána bufetovým způsobem na jídelní tác, se kterým klient přichází k výdejnímu pultu. U výdeje se klient prokáže stravovací kartou a obsluha jídelny mu vydá objednanou stravu. Upozorňujeme, že v případě malých dětí, pro které je nošení jídelního tácku ještě obtížné, je nezbytná participace doprovodu. Otevírací doba jídelny WolkerOproti dřívější praxi již dnes nerozdělujeme klienty do dvou oddělených směn s přiděleným místem u stolu a přesně naplánovaný časem odchodu a příchodu. Klienti mohou přijít na jídelnu kdykoliv v době výdeje a pokud zde naleznou volné místo, mohou se stravovat. Žádáme klienty o vzájemnou ohleduplnost a aby nedocházelo ke zbytečné blokaci stolů ostatním strávníkům. Věříme, že tento způsob výdeje klienti ocení a zajistí jim klidnější průběh stravování.
Objednávání a výběr stravyStravu si klient objednává elektronicky prostřednictvím počítačové stanice umístěné na každé jídelně. K tomuto účelu využije číselného nebo čásového kódu na své pobytové kartičce, kterou obdrží při příjezdu na recepci. Výběr je možné provést na celý týden dopředu. Uzavírka objednávek na daný den probíhá vždy 2 dny předem. Z tohoto důvodu má klient na první 2 dny svého pobytu automaticky zvolené nájezdové jídlo bez možnosti výběru. Standardně klientům nabízíme výběr ze 3 variant servírovaných snídaní, obědů a večeří. První dva výběry jsou běžné pokrmy bez zvláštních dietních vlastností. Třetí výběr nazýváme eliminační dieta. Jedná se o pokrm s minimálním obsahem alergenů (bez lepku, ořechů, mléka, vajec a celeru), určený pro klienty s dietním omezením. Individuálně tedy klientům pokrmy s ohledem na jejich dietní omezení neupravujeme a zajišťujeme jim stravu prostřednictvím této eliminační diety. Ve čtvrtek podáváme pouze studené večeře. Veškeré nabízené pokrmy jsou však uvedeny včetně obsažených alergenů, každý klient si proto může vybrat pokrm nejen podle chuti, ale i podle svých dietních potřeb, pokud si alergeny hlídá sám. V případě dotazů se můžete obracet přímo na naše dietní sestry prostřednictvím emailu dietni.sestry@priessnitz.cz nebo telefonicky na +420 584 491 147. Stravování návštěvUpozorňujeme klienty, že dětská jídelna je lázeňské zařízení s léčebným režimem, kde je vstup povolen pouze ubytovaným klientům s objednanou stravou a platnou stravovací kartou! S ohledem na dodržování léčebného režimu našich klientů a potenciálního rizika šíření infektu, nemůžeme na jídelnách akceptovat soukromé návštěvy rodinných příslušníků a známých. Pro tyto účely využijte veřejné prostory našich lázní nebo navštivte některý z našich veřejných provozů, kde Vám rádi nabídneme kompletní restaurační služby. Stravování na dětských jídelnách zajišťujeme pouze ubytovaným klientům / doprovodům. Výjímkou jsou pouze návštěvy s krátkodobým ubytováním (například na víkend). V tomto případě si však musí stravu objednat předem, nejlépe společně s rezervací pobytu nebo nejpozději 3 dny před příjezdem. Stravu si není možné zakoupit až v den příjezdu na recepci nebo doplatkem na jídelně. Stejně jako ostatní klienti, i krátkodobé návštěvy mají na první 2 dny svého pobytu automaticky zvolené nájezdové jídlo bez možnosti výběru. Pravidla dětských jídelenOdnos nádobí a stravy z dětských jídelenVynášení nádobí a pokrmů z jídelny není z hygienických důvodů dovoleno. Nádobí vynesené z jídelny Vám bude automaticky dáno k úhradě na hotelový účet jako drobný prodej.
Na pokojích se nádobí nenachází. Pro vlastní konzumaci na pokojích doporučujeme přivést vlastní nádobí. Kontakt na jídelnu WolkerObsluha jídelny je Vám během dne k dispozici na telefonním čísle +420 584 491 307 | |||||||||||||||